♥ mavis _♥

Wednesday, October 7, 2009


..病Q左..
今日返学既我地..真系无聊到爆..
无野做不得至..
仲要上D数学既野..
闷..
昨日无训,今日真系累倒..
返到屋企..塌落床就训..
直到准准4点钟,补习老师call我屋企..我先知醒
...但系原先我已经同补习朋友其中一个广佐我无去补..
但系一D原因,老师无载他先..
搞到老师黎到我屋企,真系吾好意思..
==
之后返房既时候,先发觉..老师打过给我..(仲系吾只一个)
总之..对晤住啦.. =)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.