♥ mavis _♥

Wednesday, October 7, 2009

♥爱情同婚礼♥

04-10-2009
我既亲人结婚佐 =)
(老实广,我同他晤熟==)
但系,可以见证又一对新人结婚..
即使不系自己..你都会开心既 =)
由于他地摆差晤多系80几围桌..
实在系难影到相..
呢日无知系吾系真系甘好日..
由我屋企出发,到BALL ROOM果度..
见到好多新娘车.. =)


我地去既果个BALL ROOM有分上下三层..
我们在最高果层..
由最低到我地果层..都有人请饮..
无影到会场既相..
对晤住啊..
..呢张相系在会场既楼梯度影既..





..我在果度好少影相..
呢两张顶住档先啦XD

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.