♥ mavis _♥

Monday, November 2, 2009

好挂住他...
尤其系训吾着既夜晚...
----------------------------

4.36早晨..
依然系训吾着..
心里边..觉得自己好迷惘...

----------------------------
某个慢慢系我既生活中消失(朋友)
吾想强求...你曾经发生D事.
但系,我地既关系无变过..
我依然好钟意同你做朋友...
但系最近既我地..无乜联络..
关系..渐渐地变淡...
吾想失去你呢个老友..
但系你既生活中..多左D人..

----------------------------
(爱情)
搞钟意搞暗恋
痴线...
算罢啦..无结果既..
放弃啦..
----------------------------
(钱途/前途)
一片迷惘..==
----------------------------
(课业)
..温书
晕~
----------------------------
(毕业)
服装
烦~
----------------------------
(身材)
肥:(
----------------------------
(健康状况)

成日都想呕,胃经常抽筋
----------------------------
见到人地一双一对..
羡慕~
----------------------------
喊既时候..
希望他出现,揽住我.
哄我...
----------------------------
吾想再独自面对寂寞既夜晚
吾想再一个人留在房里边喊
希望有个人可以陪下我
我吾想再被人丢低...
----------------------------
(冲动)
关电话几日
对晤住,朋友...
有事,网上留言罢啦...
----------------------------
打算与世隔绝..
但系,无可能..
以家既我
只希望
可以训一觉
舒舒服服既训一觉
好想打给你..
但怕你,训左...
想你在夜晚,寂寞终系钟意见缝插针
没有一个怀抱可投奔...
希望天亮以后,能忘记昨晚哭得有多惨...
钟意你到几深...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.