♥ mavis _♥

Wednesday, October 21, 2009

今日又再一次迟到==
死啦
他地一定晤爽左
我真系越变越懒
懒去返学
懒温书(但系我由细到大都未温过书XD )
以前既我,超准时(吾系我自夸,但通常都晤会迟到既)
今日特别早起身..[呢几日里边啦]
为左某位先生
呢度奉上他地相

如果他睇到我放呢张相,似广我既 XD
但系他真系好得意 =P
他D皮肤真系好好!!一流!!鼻好高!!
我摸左,证实系真既鼻 ==
他既身上散发出一种令人误会既错觉..
XD
他既样..单站在度..晤广野..
他俾人既感觉就会系
*乖仔,文静既
但系
一切都系假象 XD
我同他就好好倾 =)
好似识左好久甘..
广既野,想既野..
都好雷同==但系纯属巧合
XD
卖紧广告>_________<
死啦..
明明广好要写他D衰野..
但系好似赞他多过弹 ==
开心啦你XD
我地在旺角度饮茶..
一开头..我同他都晤知要饮乜==
到最尾都随便叫一杯野饮
成五点几左
他累,我都累 =(
我地走去(后花园)度睇下野..
地下好滑,其实自己差D跌倒左..
好彩他无睇到..
如果吾系,真系糗爆XD
在果度影左几张相
黎为我地第一次见面留个纪念XD
但系都影晤多喇
因为我地既状态吾系几好
==
o黎o黎o黎
我同他既白痴相XD





他叫KELVIN YIP中文译名(叶XX)
今年17岁..
^^
帮他征婚XD
他睇到一定激死他>_________<

他系一名好人!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.