♥ mavis _♥

Thursday, October 8, 2009


人生就像一场电影
每个人本身就系主角
有D人愿意自编自导自演
有D人却愿意跟着人地既剧本黎演
曾经既我
系属于自导自演既
但系
因为你既出现,
我开始照着你既剧本黎做
我好开心
在你既电影里边,
我系主角..
我一直都系你剧本里边..
最重要既角色
我以为
我同你可以甘演到结局


但系
我忘记o左
除o左你同我
剧本里边其实仲有其他既角色
我地既爱情,跟住你写既故事
出现o左越来越多的角色
戏既情节变了
我既戏份越来越少
到最后
我才发现
我..
只不过系你剧本里既

..配角..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.