♥ mavis _♥

Wednesday, October 7, 2009

♥你的生日

今日,返到屋企后..
看到她send给我既msg..
无知点解,哭了..
你既生日,我永远不会忘..
想同你一起庆祝..今年系我地高中生活既最后一年..
以高中生既身份同你庆祝..
广真既..我好想去,但系..如果我去佐
最后系你难做..
对晤住.......
你依然在我心中..是最容易将我整哭既..
写晤落去佐..(哭着)
提前同你广声..
..生日快乐..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.