♥ mavis _♥

Monday, October 12, 2009

♥迟到大王


前几日,有一个陌生电话msg我..
我晤知系边个,
加上我部电话又无晒钱..
所以都无理..
至都琴日夜晚,他(Kyo)用他自己既号码打被我..
我先知原来果个号码系他既..
早广嘛>____________<
搞到我疑神疑鬼XD
哈哈.. 之后他约o左我今日一齐去唱K..
因为他有voucher!!
又有酒喝!!正!!!
点知.. 今日,我足足迟到o左一粒钟..
他就在果度[hea 下 hea 下]自己一个麻甩佬行街>__________<
都系我累既 XD
对晤住阿!!
我知错啦XD

到果度都下午2点几o左..
之后我地即刻拿房..
(拿房前柜台小姐叫我地抽一张卡,系关于哈咯喂既野)
K就抽到木乃伊,
但系柜台小姐同我地广..入房等..有游戏帮我地玩XD
我好白痴甘..问K..佢地(工作人员)会晤会扮木乃伊黎吓我地嘎??
XD
我地两个由昨日都今日都一直问对方D白痴既问题 ==
他真系好钟意农夫!!
但系他地既歌真系几有意思既..
一齐高歌!!!XD
大概3点几,K帮我广..
crystal在度..我一下醒晤起边一个crystal.. ==
他又晤知要点解释..
最后,呢个话题stop o左..
果度既员工甲,拿住个大型色仔入黎..上边有几种西方鬼既图案..
员工甲话,如果仄到同自己张卡一样既图案有奖拿 XD
有3次既机会!!但系..
无冧到..K一次就成功左XD
一个字(掂!!!!)


正啦..一次中!!买六合彩实叫埋你XD

penny,is a cute gal =*)

milk,i was giv u a kiss =@

crystal is a nice ppl!! =)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.